top of page

לטיול יצאנו


אוגוסט מביא איתו המון נסיעות ,טיולים ואפילו חופשות משפחתיות, אבל איך משלבים בתוך אלו לו"ז של תינוק?

קודם כל הסתגלות לשינויים היא חלק מהחיים, מרגע לידתו, פוגש ילדכם המון שינויים שנכפים עליו והוא מצליח להסתגל ולהתמוד. יחד עם זאת, לא נרצה להעמיס עליו יותר מדיי בבת אחת, ובטח לא באינטנסיביות שיכולה להיווצר בזמן נסיעה.

אז הנה כמה טיפים:

1. דאגו לתנאים דומים לאלו שייש בבית מבחינת השינה: אם הילד רגיל להרדם במיטה שלו,ודאו שבמלון תקבלו לול, אם רגיל להרדם במיטה שלכם, דאגו שהיא מאובטחת כמו בבית וכו'.

2. תכננו מראש את הנסיעה מתוך ידיעה מהו הלו"ז שהילד שלכם רגיל אליו, מבחינת שינה ואכילה, כל עוד הוא יאכל ויישן בזמן, הוא יוכל להסתדר עם כל השאר, ברגע שעייפות יתר תכנס למשחק, הוא יהיה נודניק, בכיין, קוטר רציני ויהיה קשה לרצות אותו, מה שכמובן יפגע בהנאה שלכם מהטיול ויגרום לשינוי בתכניות.

3.השאירו ערבים פנויים כדי לא לפגוע בשנת הלילה, במידת הצורך תכננו מראש התפצלות שלכם, כאשר אחד נשאר עם התינוק בחדר והשני ממשיך בתכנית (בייחוד עם יש עוד ילדים בתמונה).

4. plan b- תכננו במקביל תכנית נוספת למקרה שהתכנית המקורית תתברר כעמוסה מדיי.

5. גמישות- נכון יצאתם לחופשה וגם אתם רוצים לנוח ולהנות, אבל אם הילד יקטר כל הדרך, לא באמת תוכלו להנות, לכן היו גמישים בחשיבה ובתכנון, כשקודם כל תוודאו שצרכי הילד שלכם מקבלים מענה.

6. שחררו ותהנו- חופשה היא זמן לצאת משגרה ולהתנסות בדברים חדשים, התעקשו פחות, זרמו יותר, הסתכלו על הילד ולא על השעון, והכי חשוב- ת ה נ ו!

66 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page